svētdiena, 2010. gada 18. aprīlis

jo tā būs.

Labs vakars!
Laiks skrien un darba daudz. Pavasaris jau ir tas darbu laiks. Eksāmeni, ieskaites, koru skates, koncerti. Tas viss vēl tikai priekšā.
Šonedēļ sola vēsāku un pēlēkāku laiku un man par to patiesss prieks, jo pavasaris baigi bliež pa galvu, es teikšu. Tā iebliež, ka aizmirsti visus gaidāmos eksāmenus, ieskaites, koru skates un koncertus un dari daudz nevajadzīgas lietas. Tiešām, pavasaris ir visneproduktīvākais mēnesis savā ziņā, ja ļaujies pavasara bliezienam. Man laikam baigi iepatikās vārds blieziens, hehe.
Žēl, ka laimi nevar ielikt burkā, jo man tagad noderētu viena liela burka + spēka un izturības burka arīdzan, bet ko nevar, to nevar.
Mani atkal pārņēmusi seriālu atkarība un palaišanās vēstuļu rakstīšanā. Galvā mājo romāns kuru nevaru un nevaru izmest uz papīra un sirdī savādas alkas. Tā lūk. Filozofēšu citreiz.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru