pirmdiena, 2010. gada 21. jūnijs

Kruti


Beidzot esmu atkal saņēmusies apciemot blogu un veikt arī kādu ierakstu.
Šodien ir pirmdiena. Pat vasarās pirmdienas ir briesmīgas dienas, vai ziniet. Galva sāp, laikam ir temperatūra un neesmu vēl pat īsti pamodusies. Melnā fāze. Kafija neko nedod. Gulēšana man radīs galvassāpes naktī, tāpēc vienkārši te sēžu un čīkstu. Galvā domu apjukums. Pēc viena lēmuma pieņemšanas nāk vēl citi un es vairs pat nezinu ko pareizi domāt, ko pareizi darīt.
Tomēr, šajās melnajās dienās ir bijis arī kas labs. Pastaigas gar jūru, sarunas, labs garastāvoklis, prieks un daudzsološi plāni. Vislabākās sarunas ir sarunas naktī. Liekas, ka nakts pat ieteikmē mūs. Un ziniet, ja Elīna sāk nesakarīgi runāt/rakstīt/uzvesties, tad viņai jāiet gulēt.

2 komentāri:

  1. es vispār nesaprotu, kā var saslimt vasarā. bet arī man tā ir gadījies. tieši pirms sesijas nolūzu, bet atļāvos tikai paņemt skolā vienu brīvu dienu. tur baigias cietuma režīms. :D

    ceru, ka ātri pāries galvassāpes, atkal varēs baudīt priekus.

    AtbildētDzēst
  2. Viss kas var gadīties un jā, paldies :)

    AtbildētDzēst