sestdiena, 2010. gada 8. maijs

ķer mani!

Sestdiena. Divi pēcpusdienā. Joprojām neesmu iedzērusi kafiju un jūtos kā izmocīta, kā izmalta, kā darba dienas vēlā vakarā. Jā.
Vai tās dienas speciāli iet ātrāk un ātrāk uz eksāmeniem? Man ir tāda nojauta. Nojauta un dusmas. Dusmas uz sevi, protams. Un mani visu laiku vajā miegs - miegs, kas grib izgulēties. Bet es pretojos.
Šovakar hokeja spēle, kuru palaidīšu garām dēļ mēģinājuma Ave Sol zālē vakarā. Cerams, vismaz citas spēles dabūšu redzēt. Man patīk, ka uz PČ tautas saliedēšana ir tik iedvesmojoša, tas man patīk. Un ceru, ka vakarā mūsējos gaida uzvara.
Gribu sevi nožmiegt, bet pirms tav vēlreiz aiziet uz burvīgo kafejnīcu Majoros, kur vakar baudīju sauli un augļu tēju ar draugiem. Pasaule varbūt tomēr pat ir skaista. Tikai ne šodien, šodien ne.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru