otrdiena, 2011. gada 4. janvāris

jauns sākums

Es nesen lasīju grāmatā -
"Kāpēc cilvēki tik intensīvi meklē atbildes uz visiem jautājumiem, problēmām? Lauž savas galvas par prognozēm, kā tālāk būs? Un kāpēc mēs atrodam dažas atbildes, bet dažas ne? Jo tās, kuras neatrodi nav jāmeklē, tās pašas sameklēs tevi, ja būs lemts. Un tāpēc, pirms gulētiešanas paturi prātā savu jautājumu, ja paveiksies, atradīsi sapnī atbildi."
Tas nebija jāņem nopietni, jo pati grāmata nebija nekas, laika kavēšanai un varbūt dažu atziņu gūšanai par cilvēkiem un pasauli, bet interesanti ir tas, ka aizvakar mans sapnis deva man atbildi uz ļoti nozīmīgu jautājumu manā dzīvē. Un tāpēc es nolēmu, lai arī jūsu acīm tiek šīs rindiņas.
Un vispār, sveicieni jau '11tajā gadā. Tas laiks ir nežēlīgi ātrs.Un ļoti ceru, ka sakāmvārds"kā gadu iesāksi tā pavadīsi" uz mani nepiepildīsies. Apņemšanos, mērķu un vēlēšanās ir daudz šogad, tāpēc ceru, ka kaut cik izdosies un vēlu jums to pašu.
Un varbūt mazliet muļķigi no manis, bet vēlu atrast atbildi uz jautājumu, kāds nu viņs jums ir.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru