svētdiena, 2011. gada 17. aprīlis

kā rudzu salmi ar divām vārpām

-Viss. Ejam gulēt!
-Es nevaru. Viss griežas.. [seko smiekli ]
-Nu lūdzu aizveries.
-Bet es nevaru. Karuselis! Āāā!
-Satver galvu rokās, atspied pieri pret sienu, varbūt apstāsies tas karuselis, tikai beidz runāt.
-Jā, jau jā. Tev neliekas viss jocīgs? Tākā peld un mirgo?
-Es aizlīmēšu tev muti, pārstāj vienreiz.
-Viss ir tik jokaini, vai zini. Nu tā ir. Nu pasaki, kā tev šķiet?!
-Man ir jau galvassāpes no tavas runāšanas..
-Klusums ir garlaicīgs. Es spēju arī dziedāt, bet vispirms tad jāizmazgā zobi. Dvielis nav jau izlidojis pa logu ārā?
-Nē, nav.
-..[smiekli līdz asarām]
-Par ko tu smejies? Guli taču!
-Es nekad nebiju domājusi, ka saulīte un mēnestiņš būs tik smieklīgi.
-..[beidzot arī viņa sāk smieties]

3 komentāri:

  1. Sounds pretty much like a party :D

    AtbildētDzēst
  2. Esmu nelāgi slinka izlasīt ko līdz galam.
    .. Tad nu, tavus rakstus izlasu, Komplimentēju.Smaidu.

    AtbildētDzēst
  3. Ja kāds raksts pat var izvilināt no citiem smaidu, tad noteikti arī es iekšēji smaidu.))

    AtbildētDzēst