sestdiena, 2011. gada 30. aprīlis

tēju?

Jo vecāks kļūsti, jo grūtāk atrast jaunus, īstus draugus, bet, protams, gadās atrast, jā. Uzticība? Ar to ir sarežģītāk. Un jo vēlāk tā draudzība sākas, jo varbūt ātrāk tā beidzas, vai otrādāk. Es nezinu. Es tikai gribu iespert pavasarim zem jostasvietas. Nu par ko man tas? Kāpēc? Vienmēr tā. Ja tā turpināsies, es tiešām atstiepšu kājas, bet vēl ir par agru. Vēl pasaule mani nepazīst.

4 komentāri:

  1. Toties vecākam ir vieglāk izvērtēt draugus un nepieļaut kļūdas... Un kas tad vainas pavasarim?

    AtbildētDzēst
  2. Viņš ir viltīgs ar vējiem un visu, visu. Tagad esmu slima. Balss galīgi nav un rīt ir koru skate, aiai.

    AtbildētDzēst
  3. Ouč, ej pē tējas un tiec uz ķepām ātri atpakaļ ^^

    AtbildētDzēst
  4. Dzeru šodien jau 10 krūzi, prozit! Paldies ^^

    AtbildētDzēst