sestdiena, 2011. gada 2. aprīlis

Man somā dzīvo papīra varde. Kas dzīvo tavā somā?

Nekam nav spēka, viens vienīgs nogurums. Jūrmalā tik pelēks un miglains, bet man patīk. Patīk sēdēt vairākas stundas uz soliņa, vērot putnu kāsis, mācīties harmoniju, uzsmēķēt, dzert kafiju un pētīt cilvēkus. Patīk kāršu spēles, kurās jau var paredzēt zaudētāju - un tā, protams, esmu es. Visā pelēkumā vieni vienīgi smiekli līdz asarām. Zinātnieki ir noskaidrojuši, ka cilvēks, kas raud dēļ sērām, viņam pirmā asara notecēs pa kreiso aci, bet ja aiz laimes - pa labo, un tā tiešām sasodīti ir! Rokas sāpes atkal atgriežas no klavieru spēlēšanas, bet man lieli prieki, jo es šodien (jā, tikai šodien) redzēju pirmās sniegpulkstenītes! Un Aija mani kārdina ar Krakovu. Un klasiskā mūzika iemidzina. Un man izdega mājā veselas trīs spuldzītes vienas stundas laikā, bet tas nav svarīgi. Lai jums dzeltens aprīlis! Uz atvadām noklausies šo.

3 komentāri:

  1. Atp'tuies kādu laiciņu, vismaz priecē ka tavā dzīvē notiek daudz kas interesants un pozitīvs ^^, prieks lasīt

    AtbildētDzēst
  2. Viens vienīgs ļaunuma iemiesojums, haha.
    Un Gint - kārtējais paldies.

    AtbildētDzēst