trešdiena, 2011. gada 30. marts

F21

Mēs esam inteleģineti jaunieši, radoši un orģināli. Mēs varam, un kā vēl varam. Tāpēc varu arī es. Man tic, ka spēju. No manis gaida, jo citi ir pārliecināti par mani. Man jāpierāda un jāparāda citiem, ko es varu. Es pierādīšu. Es varēšu. Bet es nevaru neko nesaplēst un nevaru noķert mikriņus laicīgi. Klavieres spēlēju tā, ka izklausās pēc vienas vienīgas histērijas. Nevaru joprojām sevi piespiest mācīties fiziku un nevaru domāt līdzi visam. Ja paliek garlaicīgi, tad mana uzmanība ir pievērsta tikai papīram, zīmulim un rokai, ko tā zīmē. Man nav nejausmas, ko manas rokas zīmē. Kaut viņas skaisti rakstītu, jo skaisti zīmēt manas rokas diemžēl neprot. Jau ir tik vēls un tomēr tik agrs. Pietrūkst jau elpas, jo darbu līdz ausīm.. Nopūtas un nopūtas, cik nožēlojami!

2 komentāri: