otrdiena, 2011. gada 1. marts

Vismīļākie Un Vislabākie.

Šodien:
-Man piedāvāja ievākties un dzīvot svešā mājā, lai es kādu uzjautrinātu 24stundas/7 dienas nedēļā, kas sanāk gaužām neapzināti ar to uzjautrināšanu, un varbūt tas pat ir tīri skumīgi.
-Apliecināju vēlreiz sev un pārējiem, ka zīmēt es neprotu.
-Smējos līdz asarām, ka pilnīgi paelpot nevarēju, kas man ļoti bija pietrūcis.
-Apķēpāju katrā stundā savu solu.
-Zīmēju ornamentus savos pierakstos un citu pierakstos. Citu grāmatās un kladēs un burtnīcās.
-Neko nesaplēsu!
-Iebļāvos un vaimanāju kā Terēze.
-Nonācu pie secinājuma, ka 21.klasē ir uzburts nevarpadziedāšanas lāsts.
-Noorganizēju jauku apsveikumu harmonijas skolotājam, kas arī izdevās un viņu iepriecināja.
-Uzrakstīju nesekmīgu fizikas kontroldarbu un ar to pilnībā samierinos.
-Sadzirdēju solfedžo beidzot pareizus intervālus, kas man gaužām nepadodas savādu iemeslu dēļ.
-Vanna un Šekspīrs.
-Priecīga pavasara vēlējumi no manis Jums!

Jāsaka, pirmā pavasara diena aizvadīta lieliski, ja vien spētu vēl noticētu, ka jau klāt ir marts.

5 komentāri:

  1. Heh [at biju aizmirsis ar visu ka 1. martā sākas pavasaris (blush) un sasmējos par to - Neko nesaplēsu (giggle) ir labi ^^, pozitīvisms šorīt noder ;)

    AtbildētDzēst
  2. Vai ne? Man tikai pašā vakarā to atgādināja, ka marts ir pavasara mēnesis :)
    Poztīvisms vienmēr noder!
    Un jā, esmu "gaužām veikla".

    AtbildētDzēst
  3. kam negadās ar to veiklumu :D es bieži nu labi faktiski vienmēr izgāžos >.< bet po pavasaris būs feins

    AtbildētDzēst
  4. Jā, BŪS.
    man ir aizdomas, ka man tev nāksies ko paprasīt agrāk vai vēlāk. ;D

    AtbildētDzēst
  5. man palika bail, bet nu prasi ^^

    AtbildētDzēst