svētdiena, 2011. gada 27. februāris

If you're waiting for an invitation, You're gonna wait a long time

Joprojām nesapratīšu, kā mani var apmulsināt viens acu skatiens. Ko tas nozīmē? Kāpēc? Tik vilinošs un neizskaidrojams. Tas apbur. Vai tas tāds tiešām ir? Īpašs un savādāks tieši man? Varbūt es pati un mana ilūzija tikai ar mani pašu spēlējas. Gribas pieiet klāt cik tuvu vien viņam var un lūkoties pretī. Stundām ilgi skatīties acīs un varbūt atrast tajās atbildes. Un tad droši vien visu aizmirst un aizbēgt prom. Pavisam un galīgi. Man jau likās, ka biju aizmirsusi. Biju, līdz atkal tās divas acis lūkojās pretī manējām, tas acu skatiens.. Tik vilinošs un neizskaidrojams. Tas apbur. Vai tas tiešām tāds ir?

12 comments:

  1. Es nespēju izvēlēties atbildi tavam jautājumam: 1)jā
    2)nē
    3)es nezinu
    4)ejam dzert?

    AtbildētDzēst
  2. 1) Jā :D
    4) Mož 5dien, tad alus garšotu ideāli pēc aizstāvēta zpd sajūtas :D

    AtbildētDzēst
  3. Es dzertu alu :D, nu izpirktu Tev kko kas nav alus >.<

    AtbildētDzēst
  4. Pēdejā laikā Vīna glāze ir kļuvusi par sabiedroto pie filmas, piekrītu ^^,

    AtbildētDzēst
  5. Tad es dzeršu vīnu, tu alu - abi kopā piektdien, virtuāli. Sarunāts!

    AtbildētDzēst
  6. Ideja par vīnu skan vilinoši :D, bet nu jādomā vai 5dien pārlutināt sevi ar ballīti, pēc kuras droši vien nebūs pārāk labi, vai vnk palutināt sevi ar kko mazu bet patīkamu

    AtbildētDzēst
  7. Nu man jau patīk, kā jautājums par pavasara kāpšanu galvā aizgāja līdz šejienei. Es tavā vietā izvēlētos jau to mazo un patīkamo, jo laiks ir dārgs un tā jau viņa pietrūkst, kur nu vēl lāpīšanai. Bet viss atkarīgs no tavām vēlmēm un nostādītās situācijas.

    AtbildētDzēst
  8. Piedod, man vnk patīk spamot un es nemāku aizvērties (blush)
    Nū izskatās ka tomēr labāk to mazo un patīkamo, varbūt 5dien jāaizbrauc uz to skolu 2011 un jāpadomā biš par nākotni

    AtbildētDzēst
  9. Es arī nemāku aizvērties, patīk man spamot un es arī Tev atvainojos.
    Ohh, jā, man arī vajadzētu, bet bail par nākotni domāt.
    Turies :]

    AtbildētDzēst