svētdiena, 2011. gada 20. februāris

brīnumzālītes

Brīnumi notiek un mans telefons zvana un zvana. Apnicīgi, jo šodien es saku nē jebkuram piedāvājumam. Man ir forši cilvēki blakus, suši, zaļā tēja un daudz, daudz visabi. Pa tv iet garlaicīga filma par prostitūtām. Apsolīju sev sevi salāpīt ar sinepju plāksteriem, tējām, kakla tabletēm un sīrupiem, bet neceļas rokas. Šodien es darīšu neko. Darīšu neko vajadzīgu - tā laikam būtu pareizāk.

la mi re mi re do.. vienkārši un skaisti. Lai jūsos miers!

2 komentāri:

  1. Visu cieņu Olafour Arnalds, jo skaņās klausoties, liekas, ka nekā skaistāka nevar būt!
    Bet tas viss panākts ar minimāliem līdzekļiem, kas ļauj uztvert mūziku daudz efektīgāk. :)

    Veseļojies, nevajag palaisties.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, tur jau tas burvīgums - vienkāršums un dziļais skaistums. Kā saka - viss ģeniālais ir vienkāršs.
    Viss jau ir labi, tikai jāsaved kārtībā kakls. Esmu spītīga muļķe.
    Paldies.

    AtbildētDzēst