sestdiena, 2011. gada 5. marts

ai nu lai

Esmu gaišreģe, ka prieks. Es jau 2dien teicu, ka Dinamo Rīga zaudēs spēlē un tā bija. Pēc zaudējuma es teicu, ka vinnēsim 4dien un viss būs galā. Tā bija. Piektdien gruzījos par pelēko laiku, bet zināju, ka šodien būs saulains - un tā bija!
Bet bez gaišreģes titula, es esmu vienkārši jukusi. Trīc kājas un rokas, viļņojas sienas un mirguļo grāmatskapis. Kāds manī sēž un sit ar vālītēm pa nervu stīgām. Rakstu sižo darbus, runāju nesaprotamas lietas. Kas man, pie Velna, kaiš!? Un kur lai es dabonu zālītes?
Man jāatslābst. Man jāpiedzeras. Kāds teica, ka man ir mīļš uzvārds! (pirmo reizi mūžā ko tādu dzirdu)
Vajedzētu varbūt paraudāt?
Skatīšos filmu, raudāšu līdz atslēgšos, tikai jācer, kāds izslēgs istabā gaismu.
Un Dieva dēļ, nedzīvojiet tā kā es. Man sāp vēders un sāp galva. Ar mani nav labi..

6 komentāri:

  1. Es arī gribētu būt ar gaišreģa spējām, vismaz šovakar cerēju ka sanāks, jo izmazgāju matus, cerot ka varbūt vakarā pametīšu šīs 4 sienas, bet pagaidām izskatās ka I faild. Nū tev varētu būt bezmiegs stress vai kaut kas tādā garā, take a day off. atpūties, un no kafijas un cigaretēm tiešām nevajadzētu pārtikt... Turies ;)

    AtbildētDzēst
  2. Man stress ir vienmēr un šoreiz arī negulēšana iznāca. Ir jau labāk, paldies.

    AtbildētDzēst
  3. Pamaini kko dzīvē lai mazinātu stresu >.<

    AtbildētDzēst
  4. Cenšos, bet nu tāds ir tas pavasaris :)
    Viegli teikt, grūti izdarīt.

    AtbildētDzēst
  5. Pavasaris būs labs un feins ;) nū pie pirmās izdevības paņem kārtīgu brīvdienu un izgulies ;)

    AtbildētDzēst
  6. Pavasaris ir feins un būs tāds arī šogad, bet kā pavasaris, tā arī eksāmeni..

    AtbildētDzēst